از بی‌اخلاقی‌ها در انتخابات فدراسیونها رنج می‌بریم

حقوق+ورزشی , امید+نوید , موسسه+حقوقی+امید_نوید , بی+اخلاقی+در+انتخابات+فدراسیون+ها , محمد+پولادگر , مدیریت+ورزش , IOC , حوادث+ورزشی , omid+navid

از بی‌اخلاقی‌ها در انتخابات فدراسیونها رنج می‌بریم

معاونت ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش گفت: تلاش بر این است که در نهایت سلامت و به دور از هر گونه حاشیه تا پایان سال انتخابات را برگزار کنیم. محمد پولادگر در حاشیه برگزاری انتخابات هاکی اظهار کرد: تجمع انتخابات فدراسیونها دور از خواسته ی ما بوده و سعی داریم تا پایان سال انتخابات ۵ فدراسیون باقی مانده را نیز در سلامت کامل و بدور از حاشیه برگزار کنیم.

وی گفت: یک فضایی پیش آمده که متاسفانه شب انتخابات پرونده‌هایی برای کاندیداها باز می‌شود که اگر قرار است مطالبی نیز عنوان شود بهتر است فرد مورد نظر زمان کافی برای دفاع از خود داشته باشد.

پولادگر تاکید کرد: از این نوع بی اخلاقی ها  در انتخابات واقعا رنج می‌کشیم. حرف هایی برخی کاندیداها می‌زنند که هیچ سند و منبعی ندارد، ما فقط صلاحیت مدیریتی کاندیداها را براساس اساسنامه تایید می کنیم و نقش اصلی را برای تایید نهایی کاندیداها نهادهای نظارتی برعهده دارند و ما مسوولیتی در این زمینه نداریم.

وی با بیان این که رشته هاکی المپیکی است و در بازیهای آسیایی نیز حضور پیدا می‌کند، افزود: فدراسیون‌ همان طور که در هاکی داخل سالن به موفقیت دست پیدا کرده بهتر است در هاکی چمنی نیز جایگاه مورد نیاز خود را پیدا کند، البته در سال جدید سعی داریم زمین چمن هاکی را نیز راه‌اندازی کنیم و شاهد درخشش قهرمانان در این بخش نیز باشیم.

منبع: ایسنا ۱۴۰۱۱۲۱۴۱۰۱۱۶

 

موسسه حقوقی امیدنوید اولین مرجع رسیدگی به مسائل ورزشی در ایران

با مشاوره به ورزشکاران، مربیان و باشگاه ها از حقوق آنان دفاع می نماید

و شما را با اساتید برجسته و تخصصی حوزه حقوق ورزشی آگاه می نماید