برخی ازقوانین مهم فوتبال

حقوق ورزشی

جهل به قانون رافع مسئولیت نیست

ضرورت آگاهی ز قوانین در همه موارد اعلام شده و حتی ممکن هست با این جمله آشنا باشید جهل به قانون رافع مسئولیت نیست، از آنجایی که رشته فوتبال طرفدارهای زیادی را دارا می باشد نسبت به ۵۱ فدراسیون ورزشی موجود، تلاش کردیم مسائلی که باید برای یک فوتبالیست و مربی فارغ از بحث قرارداد از آن آگاه باشد و حتی به عنوان متمم قراردادی از آن استفاده نماید را برای شما مخاطب رانمایه دسته بندی نمائیم تا با دانلود و استفاده چالش های پیش رو را در زمینه حقوق ورزشی که ممکن است ایجاد شود را از قبل با مطالعه و دقت نظر و استفاده از مشاوره وکیل ورزشی آن را پیشگیری نمائید.

 

بدوا جهت آگاهی از قوانین و مقررات خاص رشته ورزشی فوتبال و رسیدگی به تخلفات و میزان محرومیت ها و جریمه ها باید با آیین نامه انضباطی فوتبال آشنا شوید و برای ملاحظه متن آیین نامه انضباطی فوتبال مصوب ۱۳۹۷ اینجا کلیک نمائید.

 

در این مرحله فرض براین است که ورزشکار آیین نامه انضباطی را مطالعه کرده و به قوانین خاص فوتبال آشنایی دارد و ممکن است با بحث نقل و انتقال مواجه باشد در پایان فصل یا حتی زمان انتخاب تیم، در این مرحله آیین نامه نقل و انتقالات  تعیین وضعیت بازیکنان فوتبال را برای شما قراردادیم تا با کلیک بتوانید آن را دانلود و مطالعه نمایید.

در این مرحله لازم هست با آیین نامه لیگ برتر استان تهران به عنوان نمونه و همچنین آیین نامه لیگ دسته دوم تهران آشنا شویم. لازم به ذکر می باشد که مسابقات توابع نیز دارای آیین نامه مخصوص به خود می باشند و بدین منظور برای نمونه ایین نامه دسته اول توابع استان تهران فصل ۱۴۰۰ جهت آگاهی شما مخاطب گرانمایه در دسترس قرار می دهیم تا باکلیک برآن بتوانید اطلاعات مورد نیاز را مطلع شوید.

 

باید با این موضوع هم آشنا شوید فرم معاینه و خود اظهاری پیش از مسابقات فرمی هست که ورزشکار اطلاعات سلامت خود را باد گواهی نماید بصورت صادقانه و مورد برسی  اعلان نظر مقام مسئول خواهد رسید.

 

و در آخر باتوجه وضعیت کرونا و محدویت های ایجاد شده در ورزش با الش بزرگ رو برو شدیم و برای مدیریت حوادث احتمالی رضایت نامه آگاهانه زمان همه گیری کرونا برای افراد بالای ۱۸ سال و سنین پایه رضایت نامه آگاهانه همه گیری کرونا برای افراد زیر ۱۸ سال مربیان و باشگاه های ورزشی بهتر می باشد که قبل از ثبت نام این فرم هارو نیز از هنرجو بصورت تکمیل شده مطالبه نمایند.

امیدوارهستیم موارد فوق مورد استفاده مطلوب برای شما مخاطب گرانمایه باشد. ضمن اینکه توصیه می گردد برای تنظیم هرنوع قرارداد از مشاوره با وکیل بهره مند شوید تا باگ های احتمالی را برای شما نیاز سنجی و برطرف نماید. درصورت نیاز می توانید از خدمات موسسه حقوقی امید نوید بصورت حضوری و آنلاین استفاده نمائید.

موسسه حقوقی امیدنوید اولین مرجع رسیدگی به مسائل ورزشی در ایران

با مشاوره به ورزشکاران، مربیان و باشگاه ها از حقوق آنان دفاع می نماید

و شما را با اساتید برجسته و تخصصی از حقوق ورزشی آگاه می نماید