عصبانیت مورینیو از بازیکن مکزیکی ناپولی

حقوق_ورزشی , امید_نوید , موسسه_حقوقی_امید_نوید , کمیته_انضباطی , حقوق_معنوی_ورزشکار , روانشناسی_ورزشی, عصبانتیت_ورزشی , مورینیوomid_navid

عصبانیت مورینیو از بازیکن مکزیکی ناپولی

سرمربی رم منشا درگیری‌های بعد از بازی ناپولی و رم را به خاطر حرکات هیروینگ لوزانو مکزیکی دانست. به نقل از فوتبال ایتالیا، در جریان هفته یازدهم لیگ فوتبال سری آ ایتالیا دو تیم آ اس رم و ناپولی به مصاف یکدیگر رفتند که در این بازی رم با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. تک گل این رقابت توسط ویکتور اوسیمین در دقیقه ۸۰ برای ناپولی به ثمر رسید.

در مورد اتفاقی که پس از سوت پایان شکست رم مقابل ناپولی رخ داد، ابهاماتی وجود دارد. بعد از پایان بازی ریک کارزدورپ از رم و هیروینگ لوزانو بازیکن ناپولی با هم درگیر شدند. هم‌چنین درگیری‌هایی بین بازیکنان و اعضای کادرفنی به وجود آمد. مورینیو در کنفرانس مطبوعاتی خود پس از بازی درباره اتفاقات بعد از پایان بازی صحبت کرد و گفت: فکر می‌کنم مربی بدنسازی ما از سوی داور اخراج شد اما داور بازی اشتباه کرد زیرا لوزانو به یکی از بازیکنان من حمله کرد و لئوناردو اسپینازولا سعی داشت آن‌ها را از هم جدا کند.

مورینیو هم‌چنین در مصاحبه بعد از بازی خود از لوزانو انتقاد کرد و وانمود کرد که نام بازیکن ملی پوش مکزیکی را به خاطر نمی‌آورد و در عوض او را «مردی که همیشه شیرجه می‌زند» خطاب کرد. مورینیو گفت:  اسم آن بازیکن را نمی‌دانم که همیشه خودش را به زمین می‌انداخت. او مسئول اصلی درگیری‌ها بود.

رم در دیدار بعدی خود باید پنج‌شنبه شب در خانه در لیگ اروپا به دیدار هلسینکی فنلاند برود و امیدوار است با کسب ۳ امتیاز این دیدار امیدهای خودش را برای صعود از گروه افزایش دهد.

منبع: ایسنا ۱۴۰۱۰۸۰۲۰۰۹۸۶

 

موسسه حقوقی امیدنوید اولین مرجع رسیدگی به مسائل ورزشی در ایران

با مشاوره به ورزشکاران، مربیان و باشگاه ها از حقوق آنان دفاع می نماید

و شما را با اساتید برجسته و تخصصی حوزه حقوق ورزشی آگاه می نماید