محمدیاری: فساد در حوزه فوتبال بیداد می‌کند

حقوق+ورزشی , امید+نوید , موسسه+حقوقی+امید_نوید , فساد+در+فوتبال , محمدیاری+نماینده+مجلس+تالش , مدیریت+ورزش , IOC , حوادث+ورزشی , omid+navid

محمدیاری: فساد در حوزه فوتبال بیداد می‌کند

نماینده مردم تالش و رضوانشهر در مجلس شورای اسلامی از وجود فساد سیستماتیک در حوزه ورزش به ویژه فوتبال انتقاد کرد و خواستار ورود دستگاه‌های نظارتی به این موضوع شد. حسن محمدیاری در اخطاری با استناد به بند ۹ اصل ۳ قانون اساسی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اخطار بنده به بحث فساد در ورزش باز می‌گردد، امروز نمایندگان مردم که در واقع انتقال دهنده مشکلات مردم و جامعه هستند مورد سوال قرار می‌گیرند که چگونه افرادی که مبالغ هنگفتی از بیت‌المال را گرفته و ارقام میلیاردی را جابه‌جا می‌کنند صدا و سیما این امکان را برای آنها فراهم می‌کند تا بیایند فساد خود را توجیه کنند در شرایطی که اگر یک نماینده مجلس برای دفاع از یک تیم محروم ورزشی بخواهد صحبت کند می‌گویند زمان نداریم.

وی در ادامه اظهار کرد: فساد در ورزش به ویژه در فوتبال بیداد می‌کند و هیچ یک از مسئولان پاسخگو نیستند. بنده برخی مسائل در این حوزه را به رئیس مجلس شورای اسلامی مطرح کردم و ایشان این موضوع را به کمیسیون فرهنگی ارجاع دادند.

نماینده تالش و رضوانشهر ادامه داد: تیم‌های شهرستانی بعضا مورد بی‌مهری قرار می‌گیرند اما وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال هیچ حمایتی را انجام نمی‌دهند. فساد در این حوزه به صورت سیستماتیک وجود دارد باید مسئولان مربوطه به صورت جدی به این موضوع ورود پیدا کنند.

منبع: ایسنا ۱۴۰۲۰۱۲۲۱۰۷۷۴

 

موسسه حقوقی امیدنوید اولین مرجع رسیدگی به مسائل ورزشی در ایران

با مشاوره به ورزشکاران، مربیان و باشگاه ها از حقوق آنان دفاع می نماید

و شما را با اساتید برجسته و تخصصی حوزه حقوق ورزشی آگاه می نماید