واکنش معاون وزیر ورزش به حاشیه‌های حضور رونالدو در تهران

حقوق+ورزشی , امید+نوید , سینا+کلهر , کمیته+انضباطی , کمیته+استیناف , معاون+وزیر , رونالدو+النصر , موسسه+حقوقی+امید+نوید , omidnavid , omid navid , omid+navid

واکنش معاون وزیر ورزش به حاشیه‌های حضور رونالدو در تهران

معاون وزیر ورزش و جوانان در مراسم اختتامیه المپیاد استعدادهای برتر گفت: هیچ مراسم استقبالی برای حضور رونالدو در ایران تدارک دیده نشده بود و وظیفه‌ی ماست که حیثیت و کرامت هوادار حفظ شود.

سینا کلهر، معاون وزیر درباره بی‌نظمی که روز گذشته در ورود رونالدو به ایران اتفاق افتاد، اظهار کرد: این اتفاق در همه جای دنیا می‌افتد و طبیعی است؛ دوم این که بی‌نظمی که اتفاق می‌افتد شاید خود هوادار نیز کرامت و حیثیتش رعایت نشود.

او گفت: شکل استقبال خیلی بهتر از این می‌توانست باشد، البته شاید این استقبال در پیش‌بینی‌ها لحاظ نشده باشد. مساله این است که حیثیت و کرامت هوادار رعایت شود. چیز خاصی نبود و در همه جای دنیا شاید شاهد چنین اتقاقاتی باشیم.

کلهر تصریح کرد: چندین جلسه برای حضور رونالدو در ایران در وزارت و فدراسیون فوتبال برگزار شده بود. حتی در شورای تامین تقسیم کار شده بود و هر دستگاهی وظیفه خود را می‌دانست.

وی در پایان گفت: این تجربه به برگزارکنندگان کمک می‌کند. وظیفه‌ ما این است که حیثیت و کرامت هواداران را حفظ کنیم و اتفاقی نیفتد که شأن هوادار از بین برود.

منبع: ایسنا ۱۴۰۲۰۶۲۸۱۷۵۹۳

 

موسسه حقوقی امیدنوید اولین مرجع رسیدگی به مسائل ورزشی در ایران

با مشاوره به ورزشکاران، مربیان و باشگاه ها از حقوق آنان دفاع می نماید

و شما را با اساتید برجسته و تخصصی حوزه حقوق ورزشی آگاه می نماید