مجوز شورای برون وزارت ورزش چیست؟

حقوق_ورزشی , امید_نوید , موسسه_حقوقی_امید_نوید , کمیته_انضباطی , حقوق_معنوی_ورزشکار , آیین_نامه_شورای_برون_مرزی , ورزش_زنانomid_navid

مجوز شورای برون وزارت ورزش چیست؟

صدور مجوز اعزام برای تیم های اعزامی فدراسیون ها به مسابقات برون مرزی باید تحت شرایط و ضوابط اعلامی وزارت ورزش و جوانان باشد، تمرد از آن توسط ورزشکار یا فدراسیون مربوطه تخلف و برابر مقررات با وی برخورد خواهد شد. در نتیجه تمکین ازآیین نامه شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان برای فدراسیون، ورزشکار، مربی از شروط بدیهی می باشد.

مراحل صدور مجوز هت اطلاع شما مخایب فرهیخته به شرح ذیل می باشد:

-ثبت درخواست فدراسیون

-برسی مدارک در دبیرخانه شورا

-تشکیل شورای برون مرزی و تصمیم گیری

-اعلام نتیجه به فدراسیون جهت انجام امور مربوطه

-انجام استعلامات و برسی صلاحیت

-انجام امور مربوط به سفر

-اعزام

-برسی گزارش سفر ( فرم ها توسط فدراسیون تکمیل خواهد شد )

لیست مدارک و فرمها:

 معرفی نامه از فدراسیون به سفارت مربوطه, مدرک رزرو هتل در مقصد, مدرک رزرو بلیط هواپیما رفت و برگشت, احکام قهرمانی ورزشکاران (برای برخی سفارتخانه ها), فیش بانکی به نام اداره گذرنامه, hfh, گواهی اشتغال به تحصیل (برای دانشجویان), اصل گذرنامه, آخرین مدرک تحصیلی با ریز نمرات, اصل کارت پایان خدمت, مدرک معافیت تحصیلی, عکس پرسنلی, فیش بانکی به نام عوارض شهرداری, کارت ملی.

شیوه نامه ارائه خدمت

در این خدمت برای تیم های اعزامی فدراسیون ها به مسابقات برون مرزی و اردوهای تدارکاتی خارج از کشور مجوز اعزام و برای رویدادهای بین المللی مورد تقاضا مجوز میزبانی صادر می گردد و سایر امور اجرایی مرتبط با ستاد پیگیری و اجرا می شود.

هزینه

دریافت این خدمت رایگان و نیلز به پرداخت هزینه نمی باشد.

شرح مختصر قوانین

شورای برون مرزی ,وزارت ورزش و جوانان بمنظور بررسی پیشنهادات واصله از سوی کمیته ملی المپیک، هر یک از فدراسیونها، ادارات کل استانها، ادارات کل حوزه ستادی و واحدهای تابعه وزارت ورزش و جوانان و سایر سازمانها و ارگانهای کشور و اتخاذ و اعمال سیاستهای هماهنگ و منطقی در خصوص دعوت از افراد یا تیمهای خارجی به داخل کشور و یا اعزام افراد، مقامات وزارت ورزش و جوانان ، هیئتها و یا تیمهای ورزشی به کنگره ها، سیمنارها، کلاسها و کلینیک های بین المللی و مسابقات رسمی ( اعم از بازیهای آسیایی، مسابقات قهرمانی آسیا، بازیهای المپیک، مسابقات جهانی و منطقه ای) و دیدارهای دوستانه تشکیل می گردد. شایان ذکر است برای دانلودآیین نامه شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان می توانید کیک نمائید.

موسسه حقوقی امیدنوید اولین مرجع رسیدگی به مسائل ورزشی در ایران

با مشاوره به ورزشکاران، مربیان و باشگاه ها از حقوق آنان دفاع می نماید

و شما را با اساتید برجسته و تخصصی حوزه حقوق ورزشی آگاه می نماید