اعطای فرصت مطالعاتی به دانشجویان دکتری و اعضای هیئت علمی توسط قوه قضائیه

حقوق ورزشی

پژوهشگاه قوه قضائیه به منظور حل علمی معضلات و مشکلات دستگاه قضائی، به اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و دانشجویان دکتری فرصت مطالعاتی اعطا می‌کند.

پژوهشگاه قوه قضائیه درنظر دارد در راستای ایجاد تعامل و تقویت ارتباط بین قوه قضائیه و مراکز علمی و تحقیقاتی و به منظور عملیاتی و کاربردی کردن دانش و یافته‌های دانشجویان دکتری و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور در مسائل حقوقی و قضائی، شرایط استفاده از فرصت‌ مطالعاتی در این پژوهشگاه را فراهم کند.

بهره‌گیری از توان و ظرفیت علمی دانشجویان دکتری و اعضای هیئت علمی در حل مسائل دستگاه قضائی و آشنایی آنان با مشکلات و معضلات قوه قضائیه، ترغیب پژوهشگران به انجام تحقیقات در محورهای مرتبط با نیازهای عینی دستگاه قضائی، استفاده موثر و مفید از امکانات و بانک‌های اطلاعاتی قوه قضائیه، انتقال یافته‌های جدید دانش و فناوری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی به دستگاه قضائی از دیگر اهداف پژوهشگاه قوه قضائیه در اعطای فرصت مطالعاتی به دانشجویان دکتری و اعضای هیئت علمی است.

پژوهشگاه ضمن فراهم کردن دسترسی پذیرفته‌شدگان به اطلاعات و داده‌های پژوهشی مورد نیاز، از تجارب آنها در حوزه‌های تخصصی مرتبط با نظام مسائل قوه قضائیه بهره گرفته و دستاوردهای آنان را برای بهره‌برداری قضات، مدیران قوه قضائیه و جامعه حقوقی به چاپ خواهد رساند.

بر این اساس از علاقمندان واجد شرایط دعوت می‌شود با مراجعه به سامانه مدیریت پژوهش و نوآوری قوه­ قضائیه به نشانی www.ris.jri.ac.ir و ثبت‌نام در آن، ضمن مطالعه دقیق مفاد شیوه‌نامه‌های پیوست، موضوعات خود را بر اساس اولویت‌های نظام مسائل قوه قضائیه انتخاب و پس از تکمیل کاربرگ درخواست اولیه، مدارک و مستندات علمی و پژوهشی مورد نیاز را ارسال کنند.

متقاضیان همچنین می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به تارنمای پژوهشگاه قوه قضائیه به نشانی www.jri.ac.ir  بخش فرصت‌های مطالعاتی مراجعه کنند.

منبع خبر: تسنیم

موسسه حقوقی امیدنوید اولین مرجع رسیدگی به مسائل ورزشی در ایران

با مشاوره به ورزشکاران، مربیان و باشگاه ها از حقوق آنان دفاع می نماید

و شما را با اساتید برجسته و تخصصی از حقوق ورزشی آگاه می نماید