انتقاد ملی‌پوش تنیس‌روی‌میز از سلیقه‌ای کار کردن فدراسیون!

حقوق_ورزشی , تنیس+روی+میز , سروش+امیری+نیا , امید+نوید , موسسه_حقوقی_امید_نوید , انتقاد+ملی+پوش+تنیس , لیگ+اروپا , omid_navid

انتقاد ملی‌پوش تنیس‌روی‌میز از سلیقه‌ای کار کردن فدراسیون!

ملی پوش تنیس روی میز ایران با انتقاد از شیوه انتخاب بازیکنان تیم‌ملی، گفت: متاسفانه در اقدامی سلیقه ای فدراسیون بدون برگزاری رقابت انتخابی داخلی اقدام به انتخاب بازیکنانی جهت حضور در رقابت‌های قطر را دارد که این امر انگیزه و ذوق  بازیکنان جوان را کاهش می‌دهد.

سروش امیری نیا با اشاره به قهرمانی تیم پالایش نفت آبادان در لیگ برتر، اظهارکرد: با توجه به بضاعت تنیس روی میز ایران، این بازی ها بالاترین سطح رقابت های تنیس روی میز در سطح کشور بود و بیشتر بازیکنان شاخص در آن حضور داشتند.

وی گفت: امیدوارم در آینده بازیکنان خارجی به این لیگ اضافه شوند و بتوانند به بالا بردن سطح کیفی بازی ها کمک کند.

این ملی پوش آبادانی درباره لژیونر شدن تنیسورهای ایرانی نیز عنوان کرد: متاسفانه حمایت مالی و اسپانسری لازم از بازیکنان صورت نمی گیرد و به خاطر همین بسیاری از ملی پوشان مجبور به ادامه فعالیت در خارج از کشور هستند.، در حالی که اگر حمایت مالی صورت بگیرد و شرایطی پیش بیاید و زندگی بازیکنان تامین شود، هیچ بازیکنی دوست ندارد برای ادامه فعالیت ورزشی خود از این کشور به آن کشور سفر کند.

وی با بیان این که در لیگ برتر بازیکنان جوان، قوی و با انگیزه ای داریم که پتانسیل بالایی دارند، افزود: آن ها پشت در تیم ملی و منتظر فرصت برای عرض اندام هستند.

امیری نیا با انتقاد از شیوه انتخاب بازیکنان تیم ملی، گفت: مسابقات جهانی آتی قرار است در آفریقای جنوبی برگزار شود و قطر هم میزبان رقابت‌های انتخابی است که متاسفانه در اقدامی سلیقه ای فدراسیون بدون برگزاری رقابت انتخابی داخلی اقدام به انتخاب بازیکنانی جهت حضور در رقابت‌های قطر را دارد. این امر انگیزه و ذوق  بازیکنان جوان را کاهش می دهد.

وی همچنین  در خصوص بازیکنان بومی تنیس روی میز پالایش نفت نیز عنوان کرد: پینگ پنگ آبادان در حال پیشرفت است و پتانسیل بالایی دارد اما هنوز بازیکنان به سطح ملی پوشان نرسیده اند. اقدام امسال باشگاه و حضور ملی پوشان در کنار بازیکنان بومی می‌تواند کمک خوبی به کسب تجربه بازیکنان باشد. حضور بازیکنان و مربیان با دانش ملی در آبادان قطعا برای پیشرفت بازیکنان موثر است.

این تنیسور در پایان ابراز امیدواری که با ایجاد همدلی بیشتر، تنیس روی میز آبادان شاهد پیشرفت‌های کم و کیفی مفیدی باشد.

منبع: ایسنا ۱۴۰۱۱۰۱۱۰۶۳۶۲

 

موسسه حقوقی امیدنوید اولین مرجع رسیدگی به مسائل ورزشی در ایران

با مشاوره به ورزشکاران، مربیان و باشگاه ها از حقوق آنان دفاع می نماید

و شما را با اساتید برجسته و تخصصی حوزه حقوق ورزشی آگاه می نماید