حسرت حضور در قهرمانی جهان بر دل دوچرخه‌سواران پیست ایران

حقوق_ورزشی , امید_نوید , موسسه_حقوقی_امید_نوید , کمیته_انضباطی , محرومیت_دوچرخه_سواری_پیست , مسابقات_جهانی_دوچرخه_سواری , فدراسیون_دوچرخه_سواریomid_navid

حسرت حضور در قهرمانی جهان بر دل دوچرخه‌سواران پیست ایران

دوچرخه‌سواری ایران با وجود اینکه یک سهمیه برای مسابقات قهرمانی جهان پیست داشت اما نماینده‌ای به این رقابتها اعزام نمی‌کند. مسابقات دوچرخه‌سواری پیست قهرمانی جهان از ۲۰ مهر در فرانسه آغاز می‌شود و ایران در این رقابتها نیز غایب خواهد بود.

ایران یک سهمیه در اسکرچ مردان داشت که قرار بود از بین بهنام آرین و محمد گنج خانلو یک نفر به این مسابقات اعزام شود اما اکنون مشخص شده است که این اعزام انجام نمی شود و  دوچرخه‌سواری ایران مسابقات قهرمانی جهان پیست را همانند قهرمانی جهان جاده از دست داد. ایران چندین سال است که در مسابقات قهرمانی جهان پیست غایب است.

محمد گنج خانلو ملی‌پوش دوچرخه‌سواری ایران پیش از این اعلام کرده بود که احتمال اعزامش به این مسابقات صفر است. محمود وفایی مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری در مورد علت اعزام نشدن یک رکابزن پیست ایران به قهرمانی جهان آن هم در شرایطی که سهمیه ایران در سایت اتحادیه جهانی ثبت شده بود، گفت: سهمیه ایران تایید نهایی نشده بود و باید تایید می‌شد.

منبع: ایسنا ۱۴۰۱۰۷۱۷۰۸۵۵۷

 

موسسه حقوقی امیدنوید اولین مرجع رسیدگی به مسائل ورزشی در ایران

با مشاوره به ورزشکاران، مربیان و باشگاه ها از حقوق آنان دفاع می نماید

و شما را با اساتید برجسته و تخصصی حوزه حقوق ورزشی آگاه می نماید