حضور دختران تکواندوکار روس در اردوی کرج

حقوق_ورزشی , تکواندوکاران+روس , اردوی+برون+مرزی , امید+نوید , موسسه_حقوقی_امید_نوید , دیپلمات+ورزشی , چالش+مالی+فدراسیون , omid_navid

حضور دختران تکواندوکار روس در اردوی کرج

رویدادی ارزشمند در راستای صیانت از حقوق ورزشکاران و توسعه امید، دوستی و عدالت .باتوجه به برخی محدودیت های ورزش بانوان این اردوی تمرینی محیط سازی ارزشمندی را به تجربه ورزشکاران افزوده خواهد کرد.

تیم تکواندوی دختران روس برای برگزاری اردوی مشترک در استان البرز حضور دارد. تمرینات تیم منتخب مسکو و تیم تکواندوی دختران البرز در دو نوبت صبح و بعد ازظهر در باشگاه های کوروش و کسری در استان البرز برگزار می گردد.

۹ هوگوپوش از کشور روسیه به همراه یک مربی در بخش بانوان به ایران سفر کرده اند و روزانه در ۲ نوبت زیر نظر ریحانه زین العابدینی و آزاده یاسایی به مبارزه و تمرین با دختران البرزی می پردازند.

در همین راستا و حضور ۱۰ روزه تیم منتخب مسکو در البرز ، صدرالدینی کارشناس ارزیابی بر توسعه ورزش قهرمانی امور بانوان ، لیلا سلیمی نایب رئیس فدراسیون تکواندو، صمدیان نایب رئیس هیات تکواندو استان البرز و حسینی مسئول کمیته مسابقات و سازمان لیگ هیات تکواندو استان البرز با اعضای تیم دیدار حضوری داشتند و از نزدیک شاهد چگونگی روند برگزاری و کیفیت تمرینات تیم بودند.

تیم‌ منتخب مسکو با ۱۸ نفر در این اردوی مشترک شرکت کرده است. در بخش آقایان  وحید عبداللهی و کوروش رجلی مربیان ملی استان البرز مسئولیت هدایت و برگزاری تمرینات را بر عهده دارند.

منبع: ایسنا ۱۴۰۱۱۰۱۲۰۶۹۵۳

 

موسسه حقوقی امیدنوید اولین مرجع رسیدگی به مسائل ورزشی در ایران

با مشاوره به ورزشکاران، مربیان و باشگاه ها از حقوق آنان دفاع می نماید

و شما را با اساتید برجسته و تخصصی حوزه حقوق ورزشی آگاه می نماید