محرومیت ملی‌پوش والیبال اوکراین به دلیل هم تیمی بودن با بازیکن روس!

حقوق+ورزشی , امید+نوید , موسسه+حقوقی+امید_نوید , تعلیق+والیبال+اوکراین , تعلق_ورزشی , دخالت+دولت+درورزش , FVU , FIVB , omid+navid

محرومیت ملی‌پوش والیبال اوکراین به دلیل هم تیمی بودن با بازیکن روس!

رسانه‌های والیبالی جهان تایید کردند که فدراسیون والیبال اوکراین اجازه بازی به ملی‌پوش خود در لیگ ترکیه را به دلیل هم تیمی بودن با یک بازیکن روس نداده است. به نقل از ورد آف والی، فدراسیون والیبال اوکراین (FVU) پولویان، ملی‌پوش این کشور را از بازی برای تیم حکیم اوغلو ترکیه به دلیل هم تیمی بودن با الکسی نالوبین روس محروم کرد.

باشگاه بورسا در حساب کاربری خود در شبکه‌های اجتماعی تایید کرد که نمایندگان FVU با این بازیکن تماس گرفته و خواستار ترک کردن تیم توسط این بازیکن خود شده‌اند. پولویان تهدید شد که در صورت خارج نشدن از باشگاه ترکیه‌ای از تیم ملی اخراج می‌شود و دیگر جایی در تیم ملی ندارد.

FVU به تیم حکیم اوغلو اعلام کرده است که اگر بازیکن روس را از تیم خود حذف کند، فدراسیون والیبال اوکراین اجازه بازی به ملی پوش خود را در لیگ ترکیه خواهد داد. گفته می‌شود پولویان هتل محل زندگی خود را ترک کرده است چرا که نالوبین هنوز در باشگاه بوده و در مسابقات تیم ترکیه‌ای شرکت می‌کند.

به گزارش ایسنا، پیش از این تیموفی پولویان مدعی شده بود از سوی فدراسیون والیبال اوکراین تهدید شده و در صورت ترک نکردن باشگاه حکیم اوغلو ترکیه از تیم ملی والیبال اوکراین حذف خواهد شد؛ حال با بالا گرفتن این جنجال، رسانه‌های والیبالی جهان این موضوع را تایید کرده‌اند.

منبع: ایسنا ۱۴۰۱۱۱۰۴۰۲۶۹۱

 

موسسه حقوقی امیدنوید اولین مرجع رسیدگی به مسائل ورزشی در ایران

با مشاوره به ورزشکاران، مربیان و باشگاه ها از حقوق آنان دفاع می نماید

و شما را با اساتید برجسته و تخصصی حوزه حقوق ورزشی آگاه می نماید