برگزاری المپیاد ورزشی وکلای قوه قضاییه در مشهد

حقوق+ورزشی , امید+نوید , موسسه+حقوقی+امید_نوید , المپیاد+ورزشی+وکلای+قوه+قضاییه , مشهد , کمیته+انضباطی , omid+navid

برگزاری المپیاد ورزشی وکلای قوه قضاییه در مشهد

رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه از برگزاری المپیاد ورزشی وکلا و کارشناسان این مرکز شامل (بانوان و آقایان) در مشهد خبر داد. حسن عبدلیان‌پور در نشست خبری امروز درباره برگزاری المپیاد ورزشی وکلا و کارشناسان مرکز مشاوران شامل (بانوان و آقایان)، گفت: المپیادهای صنفی ورزشی از سالیان قبل سابقه داشته است ولی در جامعه حقوقی کشور این اتفاق نیفتاده بود. برای اولین بار است که در جامعه حقوقی کشور نخستین المپیاد ورزشی مرکز  وکلا و کارشناسان و مشاوران خانواده قوه قضاییه( شامل بانوان و آقایان) برگزار می شود.

وی با بیان این‌که «شغل وکالت از مشاغل سخت است» گفت: این المپیاد به منظور پرکردن اوقات فراغت و استفاده خانواده مرکز وکلای خانواده قوه قضاییه و شناسایی نخبگان ورزش و ترویج منش پهلوانی و توسعه عدالت در ورزش و توسعه دیپلماسی ورزش برگزار می شود.

وی ادامه داد: امسال این مسابقات المپیاد را  در سطح وکلا و کارشناسان و مشاوران خانواده مرکز برگزار کردیم و ان شالله بتوانیم  در سال اینده در سطح ملی  آنرا  برگزار کنیم و در سال بعدی هم بتوانیم در سطح بین المللی شدن این موضوع گام برداریم و توسعه دیپلماسی ورزشی را مدنظر قرار دهیم.

رئیس مرکز وکلا و مشاوران خانواده قوه قضائیه درباره بودجه برگزاری این المپیاد و با بیان این‌که «این المیپاد در ۶ بهمن‌ماه در مشهد برگزار می شود»،  گفت:  ما هرچه به امر ورزش و تندرستی مردم اختصاص دهیم سرمایه گذاری است و هزینه ان چنانی ندارد  و با توجه به این‌که از امکانات و مجموعه قوه قضاییه در مشهد استفاده می‌کنیم و هتل میلاد مشهد در اختیار ماست و از مجموعه سالن های استان قدس نیز استفاده می‌کنیم و بخشی  از هزینه‌ها را  اعضای ما  تقبل می‌کنند، هزینه‌ای صرف نمی‌شود و مشکلی نیست و با مبالغ کمی توانستیم این کار را انجام دهیم.

وی افزود: یکی از کارهایی که در دوران توسعه رخ داده بحث برنامه محوری است و برنامه را تعریف کردیم و مدیریت محور نیست و ادامه دارد؛ حال سال آینده من باشم یا نباشم؛ لذا این المیپاد کار صنفی است که مجموعه خود ما آن‌ را ادامه می‌دهد.

منبع: ایسنا ۱۴۰۱۱۱۰۴۰۲۸۳۷

 

موسسه حقوقی امیدنوید اولین مرجع رسیدگی به مسائل ورزشی در ایران

با مشاوره به ورزشکاران، مربیان و باشگاه ها از حقوق آنان دفاع می نماید

و شما را با اساتید برجسته و تخصصی حوزه حقوق ورزشی آگاه می نماید