ناهید کیانی توقع استقبال بهتری داشتم

ناهید کیانی

ناهید کیانی توقع استقبال بهتری داشتم

تنها نماینده زن تکواندوی ایران در بازی های المپیک توکیو معتقد گفت: بازیکن توقع دارد که وقتی از یک مسابقه بزرگ می آید استقبال بهتری صورت بگیرد.

ناهید کیانی تنها نماینده زن تکواندوی ایران در بازی های المپیک توکیو  ۲۰۲۰ بود که در دور اول با قبول شکست مقابل کیمیا علیزاده از تیم پناهندگان که زمانی هم تیمی اش در تیم ملی ایران بود، حذف زودهنگام و دراماتیکی داشت. تکواندوکار ایران در وزن ۵۷ کیلوگرم زنان، چند روز پیش به ایران بازگشت. او شب گذشته میهمان ویژه برنامه المپیک شبکه سه بود. صحبت های کیانی را در این برنامه بخوانید:

 

مردم خیلی دوست مان داشتند

کیانی در مورد حضور ۱۰ ورزشکار بانوی ایرانی در المپیک گفت: خیلی حس خوبی داشت که تعدادمان خیلی بیشتر شده بود. اگر با همین روند پیش برویم مطمئن هستم که المپیک های بعدی بیشتر هم خواهد شد. من خیلی از بازی بچه ها خوشحال شدم البته زیاد با آنها در ارتباط نبودم. بازی های خانم ملایی و فصیحی را از دور دنبال می کردم. مردم خیلی انرژی مثبتی در این مدت به ما دادند. بعد از بازی ما گویا اتفاق عجیبی رخ داد بود چون مردم خیلی دوست مان داشتند و استقبال می کردند. این خیلی برای من ارزشمند بود.اما المپیک عجیبی بود…

موسسه حقوقی امیدنوید اولین مرجع رسیدگی به مسائل ورزشی در ایران

با مشاوره به ورزشکاران، مربیان و باشگاه ها از حقوق آنان دفاع می نماید

و شما را با اساتید برجسته و تخصصی از حقوق ورزشی آگاه می نماید