نژادپرستی در لالیگا

حقوق_ورزشی , نژاد+پرستی , لالیگا , امید+نوید , موسسه_حقوقی_امید_نوید , وینیسیوس , ام+باپه , omid_navid

نژادپرستی در لالیگا

مهاجم برزیلی رئال مادرید از رفتار هواداران وایادولید با او ناراحت است و تیغ انتقاد را به سمت مسئولان لالیگا گرفت. به نقل از مارکا، رئال مادرید در هفته پانزدهم رقابت های لالیگا در خانه وایادولید به میدان رفت و توانست با دو گل به پیروزی دست پیدا کند.

در این بازی هواداران وایادولید رفتار زشت و زننده‌ای با وینیسیوس مهاجم برزیلی رئال مادرید داشتند و از الفاظ نژادی پرستانه‌ای در خطاب به او استفاده کردند که این باعث ناراحتی این بازیکن برزیلی شده است.

وینیسیوس در واکنش به رفتار نژاد پرستانه هواداران وایادولید نوشت: نژاد پرستان به ورزشگاه می روند و بازی بزرگ ترین باشگاه در جهان را از نزدیک می بینند این درحالی است که کمیته برگزاری رقابت های لالیگا هیچ کاری انجام نمی دهد و در برابر چنین رفتارهای سکوت کرده است.

او در ادامه نوشت: بعد از موفقیتم و پیروزی رئال به شادی خاص خود ادامه می دهند، در پایان هم این اشتباه من است.

وینیسیوس روزهای بسیار خوبی را با رئال مادرید تجربه می‌کند. او در سال ۲۰۲۲ نمایش خیره کننده ای با پیراهن رئال داشت و به یکی از بهترین و گران‌ترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان تبدیل شده است. این بازیکن برزیلی گل پیروزی رئال را در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۲۲ به ثمر رساند و به همین خاطر در بین هواداران تیم مادریدی از محبوبیت بالایی برخوردار است.

 

موسسه حقوقی امیدنوید اولین مرجع رسیدگی به مسائل ورزشی در ایران

با مشاوره به ورزشکاران، مربیان و باشگاه ها از حقوق آنان دفاع می نماید

و شما را با اساتید برجسته و تخصصی حوزه حقوق ورزشی آگاه می نماید