ورود دادگستری به ماجرای ساختمان نیمه‌کاره دوچرخه‌سواری

حقوق_ورزشی , امید_نوید , موسسه_حقوقی_امید_نوید , کمیته_انضباطی , شورای_برون_مرزی , دوچرخه_سواری , پیست_دوچرخه_سواری_آزادی , پیمانکار_ورزشی , کمیته_اخلاق omid_navid

ورود دادگستری به ماجرای ساختمان نیمه‌کاره دوچرخه‌سواری

فدراسیون دوچرخه‌سواری بر سر ساختمان نیمه‌کاره و بدهی به جای مانده، درگیر شکایت پیمانکار است و از این رو دادگستری نیز وارد عمل شده است.  ساختمان فدراسیون دوچرخه‌سواری نیمه‌کاره به حال خود رها شده است و در حالی که هیچ بودجه‌ای برای تکمیل آن وجود ندارد، پیمانکار هم دنبال پولش است و این چالش بزرگ برای دوچرخه‌سواری ایران همچنان بدون راه حل مانده است.

پیمانکار برای دریافت طلب خود از فدراسیون شکایت کرده و اکنون دادگستری وارد عمل شده است. کارشناس رسمی دادگستری به پیست آزادی رفته و در اولین گام صورت دقیق پرداختی‌ها را از فدراسیون خواسته است.

آنچه که فعلا مشخص است، ظاهرا در قرارداد فدراسیون با پیمانکار که در زمان مدیریت خسرو قمری منعقد شده است، ساختمان باید با مبلغ یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان ساخته و به فدراسیون تحویل داده می شد. اما قبل از اینکه ساخت ساختمان به پایان برسد، مبلغ صورت وضعیت‌ها به ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان رسیده است. این در حالی است که کل پرداختی فدراسیون یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بوده است.

پس از تغییر و تحولات در فدراسیون و متوقف شدن کار، پیمانکار از فدراسیون شکایت کرد و فعلا کارشناس دادگستری در حال بررسی پرداختی‌ها است.

در حال حاضر یک ساختمان نیمه کاره با یک پرونده شکایت روی دست فدراسیون مانده است، بدون اینکه چیزی عایدش شود. فدراسیون دوچرخه‌سواری از سال ۹۸ که واحدهای آن در خیابان وزنده فروخته شد، به پیست آزادی منتقل شده است.

فدراسیون در حال حاضر در انتظار تعیین تاریخ انتخابات به سر می برد و هر کسی رییس شود در ابتدا باید فکری به حال پرونده ساختمان نیمه کاره و بدهی فدراسیون به پیمانکار کند.

منبع: ایسنا ۱۴۰۱۰۹۰۲۰۱۰۰۵

موسسه حقوقی امیدنوید اولین مرجع رسیدگی به مسائل ورزشی در ایران

با مشاوره به ورزشکاران، مربیان و باشگاه ها از حقوق آنان دفاع می نماید

و شما را با اساتید برجسته و تخصصی حوزه حقوق ورزشی آگاه می نماید