وعده های مسوولان ورزش که تنها در عکس یادگاری خلاصه می‌شود

حقوق_ورزشی

وعده های مسوولان ورزش که تنها در عکس یادگاری خلاصه می‌شود

دارنده مدال طلای بازیهای پارالمپیک توکیو در جودوی نابینایان و کم بینایان گفت: با وجود این که ۴ ماه از پارالمپیک توکیو سپری می شود، اما همچنان در انتظار تحقق وعده‌های مسئولان ورزش کشور هستم.

وحید نوری اظهار کرد: با وجود این که ۴ ماه از بازیهای پارالمپیک توکیو سپری می شود، هنوز هیچ خبری از تجلیل از مدال آوران پارالمپیکی استان تهران از سوی اداره کل ورزش و جوانان و استانداری نیست و وعده های داده شده تا به امروز تنها به گرفتن عکس یادگاری خلاصه شده است.

وی افزود: استان تهران دارای ۶ مدال آور پارالمپیکی است که همه نسبت به این موضوع شاکی هستند که چرا مسوولان ورزش کشور تنها برای مدال آوران المپیک مراسم تجلیل برگزار کردند و نسبت به مدال آوران پارالمپیک بی تفاوت هستند.

این جودوکار نابینا و کم بینا در وزن منهای ۹۰ کیلوگرم گفت: انتظار داشتیم اداره کل ورزش و جوانان استان تهران همان طور که از مدال آوران المپیک تجلیل به عمل آوردند، از پارالمپیکی ها نیز تجلیل می کردند، البته بارها این مساله را عنوان کردیم و آنها نیز به ما تاکید کردند که فعلا بودجه کافی برای برگزاری مراسم تجلیل ندارند.

وی در ادامه همچنین در خصوص برنامه آینده خود گفت: برای دعوت به تیم ملی قرار است اواخر دی ماه مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی برگزار شود که سعی دارم در این مسابقات بهترین عملکرد را داشته باشم و سپس خود را برای بازیهای پاراآسیایی چین آماده کنم.

نوری در پایان گفت: در بازیهای پاراآسیایی جاکارتا طلا گرفتم، در چین نیز به دنبال تکرار عنوان قهرمانی خود هستم، هر چند کار سختی است، اما برای رسیدن به هدفم از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهم کرد.

منبع خبر: ایسنا ۱۴۰۰۱۰۲۷۲۰۳۹۷

موسسه حقوقی امیدنوید اولین مرجع رسیدگی به مسائل ورزشی در ایران

با مشاوره به ورزشکاران، مربیان و باشگاه ها از حقوق آنان دفاع می نماید

و شما را با اساتید برجسته و تخصصی حوزه حقوق ورزشی آگاه می نماید