چرا فوتبالیست‌های ایرانی مصدوم می‌شوند؟

حقوق+ورزشی , امید+نوید , حمید+درخشان , کمیته+انضباطی , چرا+ورزشکاران+مصدوم+میشوند , فوتبال , حوادث+ورزشی , موسسه+حقوقی+امید+نوید , omidnavid , omid navid , omid+navid
چرا فوتبالیست‌های ایرانی مصدوم می‌شوند؟

بازیکن سابق پرسپولیس درباره مصدومیت بازیکنان پرسپولیس و سایر تیم‌های لیگ برتری گفت: تعطیلی طولانی مدت سبب فرسودگی تیم‌ها، افزایش مصدومیت‌ها و فوتبال زدگی بازیکنان می‌شود و در مجموع به ضرر تیم های لیگ برتری است.

حمید درخشان در در ارزیابی از عملکرد تیم پرسپولیس برابر گل گهر، اظهار کرد: هر دو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند. جدا از این که پرسپولیس تیم بزرگ و باتجربه‌ای نسبت به گل‌گهر بود و پخته‌تر عمل می‌کرد، هر چند از هر دو تیم شاهد بازی خوب و قابل قبولی بودیم. البته اگر با دقت بیشتری بازی می‌کرد گل‌های بیشتری را می‌توانست به ثمر برساند. هر چند دقایق پایانی بازی فشار روی پرسپولیس بیشتر شد و برای حفظ تک گل بازی سعی می‌کرد سیستم دفاعی را بیشتر لحاظ کند. البته پرسپولیس استحقاق دریافت ۳ امتیاز این دیدار را داشت.

هنوز مشکل خط حمله پرسپولیس حل نشده!

وی با بیان این که پرسپولیس نیاز به یک بازیکن شش دانگ در خط حمله دارد، گفت: این که بگوییم شهاب زاهدی در دیدار برابر گل گهر یک گل به ثمر رساند و دیگر نیاز به فوروارد نیست و مشکل پرسپولیس حل شده، این طور نیست. پرسپولیس باید خط جلو و حمله خود را تقویت تا بهتر و روانتر بازی کند و حتما نیاز به خرید یک بازیکن قوی و خوب در نیم فصل دوم دارد.

بازیکن پیشکسوت پرسپولیس درباره علت افزایش مصدومیت‌های پرسپولیس در جریان رقابت‌های لیگ برتر، خاطرنشان کرد: بخشی از مصدومیت‌های پرسپولیس به نامناسب بودن زمین چمن برمی‌گردد اما عامل اصلی این مصدومیت ها به فشار زیاد روی بازیکنان برمی‌گردد؛ به طوری که زمان ریکاوری بازیکنان کمتر است. این مساله تاحدودی نیز به خود بازیکنان برمی‌گردد که باید استراحت خود را در شرایطی که فشار روی آن‌ها زیاد است بیشتر کنند تا زیر این فشار دوام بیاورند و دچار مصدومیت نشوند.

تعطیلی لیگ باعث کاهش کیفیت لیگ می‌شود

درخشان همچنین با بیان این که تعطیلی لیگ سبب بروز مشکلات در تیم‌های لیگ برتری خواهد شد، اظهار کرد: تعطیلی لیگ برای تیم‌های لیگ‌برتر مشکل‌ساز خواهد شد و دوباره باید مربیان شرایط فیزیکی بازیکنان را حفظ کنند. البته به اعتقاد من فایده‌ای ندارد و تعطیلی سبب کاهش کیفیت لیگ می‌شود. البته با برگزاری جام ملت‌ها راهی جز تعطیلی لیگ وجود ندارد و تعطیلی طولانی مدت سبب فرسودگی تیم‌ها، افزایش مصدومیت‌ها و فوتبال زدگی بازیکنان می‌شود و در مجموع به ضرر تیم های لیگ برتری است.مطلب فوق بازنشر می باشد.

 

موسسه حقوقی امیدنوید اولین مرجع رسیدگی به مسائل ورزشی در ایران

با مشاوره به ورزشکاران، مربیان و باشگاه ها از حقوق آنان دفاع می نماید

و شما را با اساتید برجسته و تخصصی حوزه حقوق ورزشی آگاه می نماید