قوه قضاییه امید بدخواهان برای تقابل با افتخارآفرینان کشور را ناامید کند

حقوق_ورزشی , امید_نوید , موسسه_حقوقی_امید_نوید , کمیته_اخلاق , جو_سیاسی_ورزش , کمیته_ملی_المپیک , پیشگیری_از_تخلف, omid_navid

قوه قضاییه امید بدخواهان برای تقابل با افتخارآفرینان کشور را ناامید کند

کمیسیون اخلاق ورزش کشور با اشاره به وقایع اخیر از قوه قضاییه درخواست کرده که قصور احتمالی قهرمانان و نام‌آوران ورزش کشور در لحن و بیان را مهروزانه مورد عطوفت قرار داده و امید بدخواهان میهن را برای تقابل با سرمایه‌های کشور به یاس تبدیل کند.

 متن کامل بیانیه کمیسیون اخلاق ورزش کشور درباره وقابع اخیر کشور به این شرح است: وقایع روزهای اخیر مورد رنجش خاطر عموم مردم منجمله خانواده بزرگ ورزش گردید. در این میان ابراز همدردی قهرمانان و چهره‌های ورزش کشور با انگیزه خیرخواهانه که نشان از توجه و دغدغه ایشان نسبت به مردم و آینده کشور می‌باشد، امری طبیعی و قابل تحسین است.

از سوی دیگر فضای غبارآلود حاصل از هجمه گسترده  رسانه‌ای با همه توان و ظرفیت های فنی و حرفه ای، سیاست‌مداران کهنه‌کار را وادار به سکوت و یا انحراف نموده و حال نباید از جوانانی که تمام عمر خود را در میادین ورزشی صرف تمرین و مسابقه نموده‌اند، انتظار جریان شناسی رسانه‌ای داشته باشیم، هر چند موقعیت‌شناسی برای طرح برخی دغدغه ها مطالبات، مرزبندی میان خواست بیگانگان و حمایت از مردم و شناخت زمین بازی خود و حریف توقعی صحیح می‌باشد که گاه مورد غفلت قرار گرفته است.

در هر حال از دست اندرکاران امر خصوصا مسئولان دلسوز دستگاه قضا درخواست می‌گردد با درک صحیح انگیزه و نیت خیرخواهانه افتخارآفرینان کشور، قصور احتمالی ایشان در لحن و کلام را مهرورزانه مورد عطوفت قرار داده و با نگاه پدرانه و حکیمانه امید بدخواهان و بیگانگان برای تقابل با سرمایه‌های کشور را تبدیل یه یاس و ناامیدی نمایند.

منبع: ایسنا ۱۴۰۱۰۷۱۹۰۹۹۵۱

 

موسسه حقوقی امیدنوید اولین مرجع رسیدگی به مسائل ورزشی در ایران

با مشاوره به ورزشکاران، مربیان و باشگاه ها از حقوق آنان دفاع می نماید

و شما را با اساتید برجسته و تخصصی حوزه حقوق ورزشی آگاه می نماید