منظور از محرمانه بودن نقل و انتقالات چیست؟

حقوق_ورزشی, فولاد_خوزستان , تحقیق_و_تفحص_از_فدراسیون_سوارکاری, اسب, ترکمن, موسسه_حقوقی_امید_نوید, امید_نوید

منظور از محرمانه بودن نقل و انتقالات چیست؟

عضای هیات مدیره باشگاه فولاد در جلسه‌ای تاکید بر سیاست حفظ سکوت و محرمانه بودن اخبار نقل و انتقالات داشتند، آن هم وقتی که خبرهای نقل و انتقالات این باشگاه به راحتی در اختیار یکی از سایت‌های ورزشی قرار می‌گیرد.

باشگاه فولاد یکی از مجهزترین و به روزترین باشگاه‌های استان خوزستان و حتی باشگاه‌های فوتبالی در ایران محسوب می‌شود، باشگاهی که در تمام سال‌های حضور خود در لیگ برتر تلاش کرده تا حتی خود را از همه نظر از جمله سیستم اداری و باشگاه‌داری به باشگاه‌داری مدرن نزدیک کند اما همین باشگاه مدرن در سال‌های اخیر در اخبار فصل نقل و انتقالات به گونه‌ای عمل کرده که این سوال مطرح است که چرا باشگاه بزرگی چون فولاد اخبارش پیش از این‌که به صورت رسمی از طریق سایت باشگاه رسانه‌ای شود، در سایت‌های دیگر منتشر می‌شود؟ خبرهایی که اغلب بعد از چند روز نیز از طریق باشگاه تایید می‌شوند!

جواد نکونام پیش از این‌که خوزستان را برای استراحت ترک کند، لیست بازیکنان مدنظر برای تقویت تیم و حتی لیست خروجی خود را به مدیریت باشگاه تحویل داد اما نکته مهم این است که این دو لیست خیلی راحت در همان سایت ورزشی نزدیک به باشگاه‌ و حتی پیج‌های ورزشی و شخصی افرادی که خود را علاقه‌مند به تیم فولاد می‌دانند منتشر و دست به دست شد. شاید تا این‌جای کار این موضوع اصلا عجیب نباشد و در باشگاه‌داری فوتبال ایران که فاصله بسیاری با باشگاه‌داری مدرن و حرفه‌ای دارد، امری عادی تلقی شود اما این موضوع در جایی اهمیت پیدا می‌کند که اعضای هیات‌مدیره باشگاه گرد هم می‌آیند و بر موضوعی عجیب تاکید می‌کنند.

اعضای هیات مدیره باشگاه فولاد روز گذشته تشکیل جلسه داد؛ این جلسه یک خروجی جالب داشت” تاکید  بر سیاست حفظ سکوت و محرمانه بودن اخبار نقل و انتقالات” موضوعی که خود باشگاه پیش از این به آن پایبند نبوده و همین چند روز پیش بود که پیوستن سعید آقایی و احسان پهلوان به فولاد یا توافق با گزینه‌های دیگر از همین تیم از طریق یک سایت خبری منتشر شد، خبرهایی که خیلی‌ها معتقدند از طریق افراد خود باشگاه در اختیار برخی رسانه‌ها قرار می‌گیرد و مشخص نیست چرا این مهم اصلا با تاکید و سیاست اعضای هیات مدیره باشگاه فولاد صدق نمی‌کند!

به نظر می‌آید سیاست‌های فعلی باشگاه فولاد به یک بام و دوهوا تبدیل شده است و این باشگاه اگر قرار است با رسانه‌ها ارتباطش از طریق سکوت مدیران و سایت باشگاه باشد، بهتر است این مهم عملا انجام شود نه‌ این‌که اخبار پیش از اطلاع رسانی دست جمعی به رسانه‌ها ابتدا از راه‌های مختلف درز پیدا کرده و به یک سایت ورزشی برسد و بعد در خروجی سایت این باشگاه قرار بگیرد.

تاکید باشگاه فولاد بر سیاست حفظ سکوت و محرمانه بودن اخبار نقل و انتقالات!

 حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان گزارش یک ساله عملکرد باشگاه را که نشان از صعودی شدن شاخصه های پیشرفت تیم های مختلف باشگاه در تمامی رده ها می باشد را ارائه نمود.

اعضای هیئت مدیره باشگاه در پایان این جلسه همچنین به هواداران فولاد اطمینان دادند که با حمایت از برنامه های کادر فنی، جذب بازیکنان با کیفیت، تیم های باشگاه فولادی تر و قوی تر از همیشه وارد رقابت ها شده و بر سیاست حفظ سکوت و محرمانه بودن اخبار نقل و انتقالات که یکی از رموز موفقیت باشگاه خواهد بود، تاکید کردند.

گفتنی است، در رقابت های فصل گذشته لیگ برتر فوتبال کشور تیم فولاد با افزایش امتیازها از ۴۴ به ۴۹ و صعود از رده ششم به پنجم به کار خود پایان داد. این تیم همچنین ضمن کسب عنوان سوپرجام فوتبال کشور، برخلاف گذشته در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ به عنوان تیم نخست گروه خود به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد و با عملکردی درخشان در جدیدترین آمار سایت فدراسیون بین‌المللی آمار و تاریخ فوتبال (IFFHS) در رده ۱۷۵ جهان، ۹ آسیا و نخست ایران ایستاد.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، همچنین سایر تیم های باشگاه فولاد خوزستان در طول فصل گذشته با کسب ۱ عنوان قهرمانی کشوری توسط تیم نونهالان، ۳ عنوان سومی توسط تیم های نوجوانان، جوانان و امید، کسب سهمیه منطقه ای با حضور تیم ۱۷ سال در مسابقه فینال لیگ استان و همچنین کسب عنوان قهرمانی تیم وزنه برداری باشگاه در رقابت های لیگ برتر جوانان کشور، عملکردی بهتر نسبت به فصل گذشته داشتند.

منبع:ایسنا ۱۴۰۱۰۳۲۴۱۷۳۳۳

موسسه حقوقی امیدنوید اولین مرجع رسیدگی به مسائل ورزشی در ایران

با مشاوره به ورزشکاران، مربیان و باشگاه ها از حقوق آنان دفاع می نماید

و شما را با اساتید برجسته و تخصصی حوزه حقوق ورزشی آگاه می نماید