سرپرستی ماجدی غیرقانونی است؟!

حقوق_ورزشی

سرپرستی ماجدی غیرقانونی است؟!

بعد از گذشت چهار روز از سرپرستی ماجدی، ابهام جدیدی فعالیت او را در فدراسیون فوتبال زیر سوال برده است. ماجراهای عجیب و غریب فدراسیون فوتبال تمامی ندارد. بعد از برکناری موقت عزیزی خادم از ریاست این فدراسیون، میرشاد ماجدی سرپرست موقت شد اما حالا یک رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری بحث امکان غیرقانونی بودن فعالیت سرپرست جدید را هم زیر سوال برده است.

 دیوان عدالت اداری در رای وحدت رویه  اعلام کرد که «اطلاق ماده ۱۷ آیین‌نامه اجرایی تبصره (۲) ماده ۲۱ و ماده ۱۲۱ قانون مدیریت خدمات کشوری در مواردی که اعزام به مأموریت به سازمانها و موسسات خصوصی خارج از تعریف موسسه یا نهاد عمومی غیردولتی را تجویز کرده، خلاف قانون و خارج از حدود اختیار است و مستند به بند ۱ ماده ۱۲ و ماده ۸۸ قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری مصوب سال ۱۳۹۲ ابطال می‌شود.»

طبق اطلاعات موجود، میرشاد ماجدی کارمند اداره مخابرات استان تهران است و از این شرکت دستمزد می‌گیرد. سوال این است که آیا این حضور مانع فعالیت او در فدراسیون خواهد بود؟

احسان اصولی، سخنگو و عصو هیات رییسه در گفت‌وگو با بهش ورزشی رادیو جوان درباره این مسئله گفت: این یک بحث حقوقی است که تازه مطرح شده و روی آن اشرافی ندارم اما با گفت‌وگوهایی که در همین چند ساعت با دوستان بعد از طرح این مطلب داشتم، باید خدمتتان عرض کنم آن رای دیوان عدالت برای یک پرونده خاص و فرد خاص بوده و دادخواست فرد خاصی بوده است و موضوعیت آن با تمام شغل‌های فدراسیون فوتبال کمی جای اشکال و بحث دارد.

موسسه حقوقی امیدنوید اولین مرجع رسیدگی به مسائل ورزشی در ایران

با مشاوره به ورزشکاران، مربیان و باشگاه ها از حقوق آنان دفاع می نماید

و شما را با اساتید برجسته و تخصصی حوزه حقوق ورزشی آگاه می نماید