پس‌لرزه‌های مدیریت دادگر در تیراندازی/ پایان قرارداد خزانه‌دار و بلاتکلیفی!

حقوق_ورزشی

پس‌لرزه‌های مدیریت دادگر در تیراندازی/ پایان قرارداد خزانه‌دار و بلاتکلیفی!

در حالی که انتخابات فدراسیون تیراندازی ۳۰ بهمن برگزار خواهد شد اما در همین یک هفته به برگزاری انتخابات، قرارداد خزانه‌دار به پایان رسیده است.  مدیریت علی دادگر در فدراسیون تیراندازی تیر ۱۴۰۰ به پایان رسید اما او بلافاصله و به دلیل نزدیک بودن المپیک از سوی وزارت ورزش به عنوان سرپرست انتخاب شد و تا آبان ۱۴۰۰ نیز در فدراسیون حضور داشت.  وزارت ورزش آبان ۱۴۰۰ مهدی مبینی را به عنوان سرپرست فدراسیون انتخاب کرد و اکنون قرار است انتخابات این فدراسیون با یک‌بار تعویق ۳۰ بهمن برگزار شود.

دادگر در دوران ریاست خود ۸ خزانه‌دار عوض کرد و با آخرین خزانه‌دار هم تنها ۳ ماه قرارداد بسته بود. اکنون سه ماه قرارداد خزانه‌دار به پایان رسیده و مبینی در فاصله کوتاهی که تا انتخابات باقی مانده او را برکنار کرده و به دنبال انتخاب فرد دیگری است‌. البته خزانه‌دار با مشورت وزارت ورزش سعی کرده که این چند روز را هم در این سمت بماند اما مبینی روز گذشته اتاق خزانه‌داری را پلمب و بعد نیز بدون حضور شخص خزانه‌دار و تحویل گرفتن اسناد، پلمب‌ها شکسته شده است.

شنبه ۳۰ بهمن رئیس فدراسیون مشخص می‌شود اما در همین فاصله کوتاه، آیا قرار است بخش مالی فدراسیون به فرد دیگری واگذار شود؟ مشخص نیست با چه تفکری و به چه دلیل دادگر قراردادهای کوتاه مدت با کارکنان داشته که اکنون فدراسیون با این مشکلات مواجه شده است.

البته قراردادهای سه ماهه و بلاتکلیفی کارکنان در دوره ریاست دادگر معمول بود و او حتی با نایب رئیسش نیز برای سه ماه قرار داد بسته بود. همچنین موضوعاتی مثل بلاتکلیفی نواب رئیس، بازنشسته بودن دبیر و کوچ کردن مربیان با تجربه‌ای همچون هاشمی، اینانلو، صولت و زائر رضایی همه پس‌لرزه هایی است که از دوره ریاست علی دادگر در این فدراسیون به جا مانده بود.

علی دادگر، رضا ملک محمدی، رضا ابوالحسنی، ابراهیم برخورداری، حسین زکی زاده، کبری غیاثی، مرتضی قربانی‌، داود کرمی، سعید محمدی دوست، حبیب مقصودی و سید رضا میر ابوطالبی اسامی نامزدهای ثبت نام شده برای انتخابات ریاست فدراسیون تیراندازی است که هنوز هم تایید صلاحیت‌های این نامزدهای انتخاباتی اعلام رسمی نشده است.

منبع: ایسنا ۱۴۰۰۱۱۲۴۱۸۷۴۸

موسسه حقوقی امیدنوید اولین مرجع رسیدگی به مسائل ورزشی در ایران

با مشاوره به ورزشکاران، مربیان و باشگاه ها از حقوق آنان دفاع می نماید

و شما را با اساتید برجسته و تخصصی حوزه حقوق ورزشی آگاه می نماید